Działania SEO i SEM - sposoby na zysk w internecie

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może ostatnimi czasy przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich sytuacjach warto przeprowadzić złożony audyt witryny internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć prawidłowe wnioski. Czasami efektem braku efektów linkowania jest wybieranie nieodpowiednich stron www. Tutaj powinno się dobierać tylko witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest też Spam Score, który także powinien być możliwie jak najniższy. Jeżeli już nie zadbamy o te wskaźniki, to być może pozyskany link z danej strony tak w rzeczywistości bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Zwyczajnie wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie przydatny dla naszej witryny internetowej. Dlatego też pozyskiwanie link ów umiejscowionych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. Szczególnie wtedy, gdy strona jest świeża a domena ma nieznaczny staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W przeciwnym wypadku roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków umieszczonych na zewnątrz. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod kątem branży i umieszczanych treści. Istotna jest także różnorodność linków, by wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków zewnętrznych otrzymamy także dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów produktów, meta description, czy też o kompresji obrazków. Ważnym składnikiem mogą być też artykuły n a blogu oraz linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google także biorą te aspekty pod uwagę.
Zobacz także: google ads kampania